en 2:a jul

datum: 2011-12-25 tid: 23:27:51
Idag har jag vart på en andra julafton, imorgon kommer en tredje också. Jag hade det trevligt hos farfar och farmor men jag va rätt osocial eftersom jag lekte lite för mycket med nya ajfånen, thihi. Jag fick i alla fall en låda med olika saker som body butter, body skrubb, shower gel, två mm från the body shop, det va från Alvin, Emil & Annso. Sen fick jag en tröja & parfym av jasmine, vivan, vicke & kevin. Sen av farfar och farmor fick jag 500kr och pressentkort på guldfynd på 200kr. Taaack för alllt! Nu ska jag prata på skype med några roliga typer. pusssssssssss.

Kommentarer
Lena<3

Hej! Fin blogg ni har :) kram ^^

2011-12-26 | 10:34:58
http://fotoimittliv.blogg.se/
tilda

IPHONEEEEEEE ***** ;)

2011-12-26 | 23:09:41

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress (om du har någon):

Din kommentar:

Trackback