jag minns 2011 som om det var igår!

datum: 2012-01-01 tid: 22:18:56
Hejsan hela världen! Nej men nu är det 2012, känns skönt. Tänkte att vi skulle ta nya tag och blogga mycket under detta år. Men det började inte så bra eftersom ingen bloggat förren nu. Har inte så mycket planerat framöver. Förutom dom närmaste dagarna och dalecarlia i sommar. Men det känns bra att man inte är så uppbokad så man bara kan ta det lugnt och slappa. Det är föresten bara 109 dagar tills jag fyller år. Just nu ligger jag i sängen och snackar med Lilli på skype, hihi, JA det är min hobby och jag gilllar skype. hihi. Nej nu börjar jag verkligen bli trött! Imorgon ska jag va med Lilli, Tilda och kanske Hedvig. Ska bli otroligt trevligt eftersom det var nån gång förra året som jag va med Tilda & Hedvig. Vi hörs! Så får ni ha ett fortsatt bra år 2012!

Kommentarer
Yasmine

Tack Tack :)

2012-01-02 | 07:22:05
http://ladyyasmine.blogg.se/
frida

bloglovin' byte?:) hur ändrar man typsnitt där man skriver kommentaren?:)

2012-01-02 | 14:26:41
http://norrlandsbruden.blogg.se/

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress (om du har någon):

Din kommentar:

Trackback