watch how good i fake it

datum: 2011-12-22 tid: 23:06:47
Instagram: jennifeernilssoon
Började dagen med ett fyspass vilket inte gick bra. Efter det drog jag hem och sov 3 timmar, behövdes. Sen när jag vaknade och var påväg att städa mitt rum så hade Richard redan städat det åt mig, skurat och allt. Ibland kan han vara riktigt bra att ha! Halv åtta drog jag och pappa till arlanda för att hämta min bror Micke och hans tjej som kom med planet från Norge, har saknat dom båda riktigt mycket så nu stannar dom ända tills 2 januari. Nu ska jag kolla på tv sen sova, hörs!
Föresten känner jag att jag vill slå till den här jäveln på käften.


Kommentarer
julia

Håller helt med dig om att slå till henne på käften! Usch.

2011-12-23 | 00:45:40
http://juliayes.blogg.se/

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress (om du har någon):

Din kommentar:

Trackback