mellandagsrea

datum: 2011-12-27 tid: 22:22:40

svarta jeans - bikbok|blåa jeans - weekday|vantar - gina tricot|ring-gina tricot|iphonefodral - gina tricot|bandeau - bikbok
Sov hos Lilli natten till idag. Sen på dagen åkte vi in till stan tillsammans med Emelie. Köpte lite smått och gottt som ni ser på bilder ovanför. Älskar dom blåa jeansen från weekday. Imorgon är det cup i Sala. Ska bli väldigt kul. Är taggad fast jag inte vet om jag kommer kunna vara med fullt ut. Har fått nageltrång, USCH! Men jag ska nog hitta på någon lösning ska ni se. Nu ska jag packa väskan sen ska jag sova. GODNATT.

Kommentarer
EMMA

Vilka fina grejer! :)

2011-12-28 | 12:59:32
http://themma.webblogg.se/

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress (om du har någon):

Din kommentar:

Trackback