jag kan inte sjunga, men jag kan gunga

datum: 2011-12-18 tid: 21:14:36
Har inte bloggat idag med tanke på att jag haft fullt upp. Började dagen med träning, åhh får panik, går så otroligt dåligt för mig, känns som att man bara förstör.. Får se om det går att ändra på, eller om det bara e så helt enkelt. När jag kom hem tog jag ett varmt skönt bad. Sen drog jag till affären med mamma och inhandlade lite julbaksingredienser, och direkt när jag kom hem bakade jag Chokladfras, chokladknäck, ischoklad, chokladdoppade kolapraliner wienernougat, känns skönt att ha det mesta gjort. Nu ska jag plocka undan madrassen som ligger på golvet sen sova hade jag tänkt, puss!

Kommentarer

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress (om du har någon):

Din kommentar:

Trackback