året 2011

datum: 2011-12-31 tid: 13:44:59
Det var mycket som hände både roliga saker som:
- jag blev 13.
- jag sluta 6:an & började 7:an.
- Turkiet.
- Sportscamp.
- träffade underbara människor på sportscamp.
- köpte min systemkamera.
- fick min iphone.
- startade upp denna blogg tillsammans med mina allra bästavänner.
- hade världens bästa sommarlov & även jullov.
- började i östervåla if f-98.
- vi köpte Sigge.
Det var även lite tråkiga saker som:
- Finesse dog.
- jag började året med att ha brytit foten.
- vi kom sist i serien.
- vi la ner sjuuu.
Men nu blir det ett nytt år med nya möjligheter. Känner att 2012 kommer bli ett BRA år. TAGGA 2012 nu va!

Kommentarer

Ditt namn:
Kommer du tillbaka?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress (om du har någon):

Din kommentar:

Trackback